
Gyakran Ismételt Kérdések
Szükséges minden esetben szerződést kötni?
Nem, minden esetben a megrendelő igényeihez igazodunk.
Milyen gyakran kell fizetnem?
Minden esetben a megrendelő igényeihez alkalmazkodunk, rendszerint a havi egyszeri átutalást vagy készpénzes fizetést javasoljuk.
Mi a különbség a G&P Kft szolgáltatása és egy egyéni takarító szolgáltatása között?
A G&P Kft szolgáltatásai rendszeresen ellenőrzöttek, képzett, megbízható munkaerővel dolgozunk.
Mennyivel drágább a G&P Kft a környezetbarát takarítószerek és technológiák miatt?
Az eltérés nagyon minimális a hagyományos szerekkel dolgozó szolgáltatókhoz képest.
Hogyan kaphatok árajánlatot?
Telefonon, e-mailen történt egyeztetés után személyesen felkeressük megrendelőinket, hogy közösen alakítsuk ki a legmegfelelőbb ajánlatot. A Kapcsolat menüpontban megtalálja összes elérhetőségünket.
Miért drágább az első takarítás?
Az első takarítás mindig alaposabb és hosszabb, mint a karbantartó takarítások.
Milyen tisztítóhatással rendelkeznek a környezetbarát termékek?
Hatásuk megegyezik, sőt egyes esetekben jobb, mint hagyományos termékeké.
Milyen eszközöket kell biztosítanom?
Minden eszközt, takarítószert, takarítóeszközt a G&P Kft biztosít. Azonban ahhoz, hogy mi a leghatékonyabban tudjuk végezni munkánkat, kérjük, hogy a takarítandó felületeket tegyék szabaddá, mivel külön egyéni engedély nélkül nincs jogunk megbízóink tárgyaihoz nyúlni.
Szükséges otthon vagy az irodában tartózkodnom a takarítás ideje alatt?
Nem, rendszerint klienseink nem tartózkodnak otthonukban vagy az irodában. A legtöbb ügyfelünk távollétekor dolgozunk, akinek teljes felelősséggel tartozunk a belépési kódok, kulcsok és egyéb bizalmas információk megőrzéséről. Amennyiben megbízónk nem kíván elérést biztosítani személyzetünknek, természetesen otthon tartózkodhat a takarítás idejére.
Mi történik akkor, ha a takarítási munka ünnepnapra esik?
Szolgáltatásunk ünnepnapokon sem szünetel. Extra felár nékül, rugalmasan kezeljük ügyfeleink igényeit.